Thursday, February 2, 2012

Bowling at Sunway Penang

Setelah duit elaun masuk baru ada semangat nak mengahbiskan duit tu kan??hehe...Areda memulakan aktiviti menghabiskan duit dengan bowling. Bukan pandai main pun, sekadar beriadah suka2 bersama kawan2.
So layan the pics sajalah ok ?? Tapi gambar guna hp cikai aku ni je..so kualiti memang kureng sket la..

Para atlet sedang menumpukan penuh kosentrasi dengan trademark "Boleh bah kalau kau" (baca dalam dialek sabah)

Para penonton yang tidak jemu2 memberi sokongan / kutukan...ehhehe

"Bila turn aku nih??"- Mek Som

Cik Nina yang awal2 buat ayat selebriti "Aku tak reti main ni, jangan gelak tau"..alih2 dia antara yang markah paling tinggi...adeh..

2 comments:

AMMAR YASIR said...

Bestnya dia main bowling. Dah lama tak main bowling. Huhuhuhuhu

AreDa said...

sekali sekala main lepas tension sronok jugak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails