Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, November 21, 2011

Wanita Muda ramai muflis??

Saya tak macam tu kan??haha

Aku : Aku sengkek la tengah2 bulan ni..

Kawan :Ish... Ni yang aku kena bagi kaunseling untuk wanita2 muda ni..

Aku : Kenapa? Kau jumpa ramai perempuan muflis ke?

Kawan: Menurut AKPK (agensi kaunseling dan pengurusan kredit) sebenarnya ramai wanita muda yang muflis.

Aku : erk..(dalam hati adakah aku bakal muflis nanti??)

Kawan : Dan lelaki tua pon ramai muflis. Rasanya depa muflis sebab perempuan jugak.

Aku : Apekes???

p/s:: ini hanya bualan kosong. kebenaran fakta tak dapat di sahkan..hehehe

exuberantTalk:: Next month saya berusaha untuk lebih berhati-hati berbelanja

2 comments:

athirahassin said...

hahhahaha... byk sgt shopping ke areda?

AreDa said...

agaknya laa...terkejut dpt duit sndri agaknya..heheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails